Personlig information används för att behandla beställningar, stödja webbplatsens användarupplevelse och för andra ändamål som anges i sekretesspolicyn .
Leveranspolicy
Vi samlar in och postar order varje vardag. Fraktkostnaderna är alltid desamma oavsett storleken på beställningen. Paket lämnar oss vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar efter beställning. Ibland kan dock orderhantering bli överbelastad och leveranser kan försenas något. Den aktuella leveranstiden kan kontrolleras från den övre bannern på e-handelns förstasida.
Webbutiken Cansa levererar beställningar till Finland, Åland och utomlands inom EU: s skatte- och tullområde. Fraktkostnaderna inkluderar porto och förpackning
Leveransvillkor
Allmän : E-handelsprodukter säljs av Cansa Oy (Affärs-ID: 3154549-2)
Produktpriser inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och leveranskostnader.
Beställning: Du kan göra beställningar i vår webbutik. Betalningsmetoden är för närvarande debet- och kreditkort. Efter att du har beställt produkten får du en orderbekräftelse i ditt e-postmeddelande. Du kan se detaljerna i din beställning i orderbekräftelsen. Kontrollera alltid att informationen i orderbekräftelsen är korrekt.
Orderbekräftelse: Efter en accepterad och framgångsrik betalningstransaktion skickas en orderbekräftelse till kunden via e-post med beställningsuppgifterna. Kunden måste kontrollera riktigheten i den information som anges i orderbekräftelsen och rapportera eventuella fel till kundtjänst.
Betalnings- och betalningsmetoder
Betalning kan göras med Visa Electron- och bankkort, Visa MasterCard och Maestro (betalkort). QuickPay, som är en säker och elektronisk betalningsförmedlare, behandlar dina inköp och kortinformation i Cansa Oy: s webbutik (cansa.fi). Alla uppgifter kommer att behandlas i enlighet med gällande bestämmelser.
Leverans
Vi samlar in och skickar produkter varje vardag. Leverans till Finland sker som en tjänst från Posti och Schenker till närmaste distributionsplats du tillhandahåller, såsom R-kiosk, K-market, Prisma, Posti, etc. Leveranskostnaderna för beställningen visas i kassan bredvid leveransmetoden.
När paketet har anlänt till ditt postkontor får du ett meddelande från Post / Schenker. Anmälan om paketankomster sker främst med sms eller e-post. En pappersanmälan skickas endast om mottagaren inte har angett ett telefonnummer eller e-postadress. Så det är viktigt att när du beställer anger du din uppdaterade kontaktinformation med telefonnummer.
Kontrollera alltid att den önskade produkten finns i onlinebutiken. Vi levererar dina beställningsprodukter på en gång när alla produkter är tillgängliga. Tillgänglighet anges på produktsidan i samband med knappen “Lägg i kundvagn”.
Tyvärr har produkterna inte ett upphämtningsalternativ.
Beställningar utomlands levereras via transportföretaget GLS.
Returpolicy
Kunden har en 14-dagars returrätt i enlighet med finska konsumentskyddslagen. Returrätten gäller endast oanvända och marknadsförbara produkter i originalförpackningen.
Om du vill göra en retur, vänligen kontakta våra kundtjänstbeställningar (på) cansa.fi. Om försändelsen är skadad under posttransporten, rapportera omedelbart skadan till ditt postkontor / upphämtningsställe, beroende på vilket sätt beställningen har kommit. Efter detta, kontakta inte vår kundtjänst för att ordna leveransen av en ny produkt.
Väntande beställningar returneras automatiskt till lagret och kunden bör kontakta vår kundtjänst om hur man behandlar beställningen. Leveransavgifter ackumuleras också för företaget för alla returnerade beställningar, så vi tar betalt för returnerade beställningar samt returkostnader och återutsändningskostnader.
Beställningar över 75 € levereras utan leveranskostnader . Leveranskostnaden blir automatiskt 0,00 e när mängden av de beställda produkterna överstiger 75 €. Notera. gäller inte hemleverans (paket för hemdörrar).
Förändra
Om något stör dig, kontakta vår kundtjänstinformation (på) cansa.fi
Vi förbehåller oss rätten att ändra våra leveransvillkor. Innan beställningen måste kunden bekanta sig med de gällande leveransvillkoren. Vi behandlar all kundinformation i strikt förtroende.