Toimituskäytäntö
Keräämme ja postitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Postikulut ovat aina saman suuruiset riippumatta tilauksen koosta. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimituksiin voi tulla pieni viive. Tämän hetken toimitusajan voi tarkistaa verkkokaupan etusivun yläbannerista.
Cansan verkkokaupasta toimitetaan tilauksia Suomeen, Ahvenanmaalle ja ulkomaille EU:n vero- ja tullialueen sisälle. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut
Toimitusehdot
Yleistä: Verkkokaupan tuotteita myy Cansa Oy (Y-tunnus: 3154549-2)
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen: Tilaukset voit tehdä verkkokaupassamme. Maksutapana toimii tällä hetkellä pankki- ja luottokortit. Tilattuasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein.
Tilausvahvistus: Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen tilausvahvistus sähköpostitse, joka sisältää tilauksen tiedot. Asiakkaan tulee tarkistaa tilausvahvistukseen merkittyjen tietojen oikeellisuus ja ilmoittaa mahdollisista virheistä asiakaspalveluun.
Maksaminen ja maksutavat
Maksun voi suorittaa Visa Electron ja Debit-korteilla, Visa MasterCardilla sekä Maestro (debit card). Ostoksiasi ja korttitietojasi käsittelee Cansa Oy:n verkkokaupassa (cansa.fi) asioidessasi QuickPay, joka on turvallinen ja sähköinen maksuvälittäjä. Kaikki tiedot käsitellään voimassa olevien säännösten mukaisesti.
Toimitus
Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitus Suomeen tapahtuu Postin, Matkahuollon ja Schenkerin palveluna antamasi osoitetta lähimpään jakelupisteeseen kuten R-kioski, K-market, Prisma, Posti jne. Tilauksen toimituskulut näkyvät kassalla toimitustavan kohdalla.
Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta/Matkahuollolta/Schenkeriltä ilmoituksen. Ilmoitus pakettien saapumisista tapahtuu ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitettaan. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajan tasalla olevat yhteystietosi puhelinnumeroineen.
Tarkistathan aina, että toivottua tuotetta on verkkokaupassa saatavilla. Toimitamme tilauksen tuotteet aina kerralla kun kaikkia tuotteita on saatavilla. Saatavuus ilmoitetaan tuotesivuilla “Lisää ostoskoriin” napin yhteydessä.
Tuotteilla ei valitettavasti ole noutomahdollisuutta.
TIlaukset ulkomaille toimitetaan kuljetusfirma GLS:n kautta.
Palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilaukset (at) cansa.fi. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi / noutopisteeseen riippuen kumpaa kautta tilaus on tullut. Tämän jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin sovitaan uuden tuotteen toimituksesta.
Noutamatta jätetyt tilaukset palautuvat automaattisesti takaisin varastoon ja asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme siitä kuinka tilauksen kanssa menetellään. Toimitusmaksuja kertyy yritykselle myös kaikista takaisin palautuneista tilauksista, joten perimme uudelleen lähetetyistä tilauksista sekä palautuskulut ja uudelleenlähetyskulut.
Yli 75€ tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Toimituskuluksi tulee automaattisesti 0,00e kun tilattavien tuotteiden summa ylittää 75€. Huom. ei koske kotiinkuljetusta (Paketti kotiovelle).
Muuta
Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info (at) cansa.fi
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.